Niniejsza Polityka zwrotów ("Polityka") obowiązuje od 28.09.2023 r. i ma zastosowanie do kursów online prowadzonych przez Codelearn, którego właścicielem i operatorem jest Maciej Szwiec. Zapisując się na którykolwiek z naszych kursów, użytkownik ("Uczestnik") wyraża zgodę na przestrzeganie warunków określonych w niniejszej Polityce.
Informacje kontaktowe:
- Maciej Szwiec
- E-mail: info@codelearn.pl
- Telefon: +48 459 568 910
- Lokalizacja: Kiepury 44/14, 58-500 Jelenia Góra, Polska
1. Zakres i zastosowanie
Niniejsza Polityka określa okoliczności, w których uczestnicy mogą być uprawnieni do żądania zwrotu kosztów kursów online oferowanych przez Codelearn. Polityka ma zastosowanie do uczestników kursów na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie.
2. Okres ochłonięcia
Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów, a mianowicie art. 9-12, uczniowie mają prawo do skorzystania z "prawa do odstąpienia od umowy". Prawo to umożliwia uczniom anulowanie zakupu kursu i zażądanie pełnego zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od transakcji bez podania jakiegokolwiek uzasadnienia. Niemniej jednak prawo to podlega pewnemu warunkowi: zwrotu pieniędzy można żądać tylko w tym 14-dniowym okresie, pod warunkiem, że uczeń nie uzyskał dostępu do więcej niż 25% materiałów szkoleniowych. Po przekroczeniu tego progu prawo do odstąpienia od umowy może zostać utracone.
3. Ograniczenia geograficzne
Codelearn, z siedzibą w Europie, przestrzega wszystkich europejskich przepisów.
Cenimy jednak naszą zróżnicowaną społeczność uczniów z całego świata, w tym ze Stanów Zjednoczonych, Australii i Kanady.
W przypadku naszych europejskich studentów przepisy dotyczące "okresu odstąpienia od umowy" pochodzą z dyrektywy w sprawie praw konsumentów 2011/83/UE, aby zapewnić przestrzeganie praw użytkownika.
W przypadku osób uczących się w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie nasza polityka zwrotów opiera się głównie na przepisach europejskich. Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę, że każdy kraj ma odrębne przepisy dotyczące ochrony konsumentów z różnymi przepisami dotyczącymi zwrotu kosztów. Chociaż naszym celem jest ustanowienie kompleksowej, ustandaryzowanej polityki zwrotów, która zachowuje jednolitość i bezstronność dla wszystkich naszych uczniów, zachęcamy mieszkańców spoza Europy do zapoznania się z rodzimymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów. W sytuacjach, w których nasze normy i lokalne przepisy kolidują ze sobą, postaramy się rozwiązać zastrzeżenia w sposób, który uznaje prerogatywy ucznia i nie narusza istoty naszej polityki. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta.
4. Kwalifikowalność zwrotu
Jeśli po upływie okresu karencji uczestnicy napotkają problemy techniczne, które uniemożliwią im dostęp lub ukończenie
- Kurs i te kwestie pozostają nierozwiązane przez Codelearn, użytkownik może zażądać zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni od zakupu.
- Uczestnicy mogą również zażądać zwrotu pieniędzy, jeśli treść kursu znacznie odbiega od jego opisu i nie spełnia rozsądnych standardów jakości; opis i nie spełnia rozsądnych standardów jakości.
5. Wyjątki
Zwroty nie będą przyznawane, jeśli
- uczestnik uzyskał dostęp do ponad 25% treści kursu lub
- jeśli uczestnik otrzymał już certyfikat ukończenia kursu.
- kurs w okresie promocyjnym lub po obniżonej cenie.
6. Proces zwrotu kosztów
a. Aby zażądać zwrotu pieniędzy, należy skontaktować się z Codelearn pod adresem info@codelearn.pl i wyraźnie podać powód żądania.
b. Zwroty będą rozpatrywane indywidualnie.
c. Zatwierdzone zwroty zostaną przetworzone w ciągu czternastu dni roboczych przy użyciu pierwotnej metody płatności.
7. Zmiany w polityce zwrotów
Codelearn zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki zwrotów bez wcześniejszego powiadomienia. Wszelkie zmiany będą aktualizowane na oficjalnej stronie internetowej Codelearn, a studenci są zachęcani do regularnego przeglądania Polityki pod kątem aktualizacji.
8. Prawo właściwe i rozstrzyganie sporów:
Niniejsza polityka podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory związane z niniejszą polityką będą rozstrzygane w drodze polubownych negocjacji, a w przypadku niemożności osiągnięcia rozstrzygnięcia, sprawa zostanie skierowana do Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. Postępowanie arbitrażowe będzie prowadzone zgodnie z aktualnym Regulaminem Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej, obowiązującym od dnia rozpoczęcia postępowania arbitrażowego.
9. Potwierdzenie
Kupując kurs od Codelearn, uczestnik potwierdza, że dokładnie przeczytał i zrozumiał niniejszą Politykę zwrotów i zgodził się na jej warunki. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wyjaśnień dotyczących niniejszej Polityki, uczestnicy mogą skontaktować się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych powyżej.